Wieczory Kawalerskie, Gry Taktyczne ASG

Spis treści

Instrukcja obsługi systemu rezerwacyjnego.opis mapy

 

Aby zarezerwować miejsce w szkoleniu należy:

1. Wybrać termin odpowiadający wykupionej usłudze.

2. Kliknąć przycisk REZERWUJ - zielony, w górnej części strony wybranego terminu.

3. Wypełnić pola formularza.

4. Potwierdzić na 14 dni przed terminem swoją obecność na zbiórce.

5. Przyjechać  :)

 

Proste 5 kroków i jesteś z nami. 

 


Legenda:

Szkolenia w terminarzu są podzielone na czas trwania oraz zakres programu.

8, 25, 48, 72 godziny, survivalowe lub militarne.

 

Usługa może być również wykupiona pod inna nazwą, poniższa ściągawka ułatwi dobór w terminarzu.

Survivalowy = weekendowa szkoła przetrwania = survival zielony.

Militarny = weekendowa szkoła przetrwania = survival militarny.

Czas trwania szkoleń niekiedy jest mylnie odbierany:

8h = 1 dzień, najczęściej sobota lub niedziela. Start około 9 rano, szkolenie trwa 8 godzin.

25h = 2 dni, najczęściej w soboty od godziny 11:00 - 12:00, zakończenie po 25 godzinach w niedzielę 12:00 - 13:00.

48h = 3 dni, najczęściej startujemy w piątki około 17:00 - 18:00, zakończenie po 48 godzinach w niedzielę 17:00 - 18:00.

72h = 4 dni, najczęściej rozpoczynamy w czwartki lub soboty od 12:00, zakończenie po 72 godzinach.

Szkolenia długoterminowe 10 -14 dni, rozpoczynają się zgodnie z terminarzem, najczęściej zbiórka na 13:00.

Manewry ASG 3h - start około 10:00 w soboty lub niedziele.

 


Zbiórki

Miejsca zbiórek, a co ważniejsze godziny, są przesyłane potwierdzonej i zebranej grupie.

Najczęściej spotykamy się:

Piotrków Trybunaski:

- parking ALDI, ul. Wolborska 6A, 97-300, MAPS 

Sulejów:

- parking Biedronki, ul. Piotrkowska 45, 97-330, MAPS

 


 


Potwierdzenia

O odbyciu szkolenia, zgodnie z regulaminem, decyduje POTWIERDZONA PRZEZ UCZESTNIKÓW OBECNOŚĆ, na 14 dni przed wybranym terminem.

Potwierdzenia przesyłamy na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 


Odpowiednio dla
- Szkoleń survivalowych:
8 - 25h to 8 osób minimum, pozostałe szkolenia (48 - 72h i długo terminowe)- 6 osób do zorganizowania.
- Szkoleń militarnych/wojskowych:
8 - 25h to 8 osób minimum, pozostałe szkolenia (48 - 72h i długo terminowe)- 6 osób do zorganizowania.
Szkolenie jest organizowane bez względu na warunki pogodowe w dniu zbiórki.
Grupa na szkolenie ma maksymalnie 16 osób, decyduję kolejność wpłat lub zgłoszeń w przypadku opłaconych voucherów.

 


Lista rzeczy do zabrania

Na pewno:

- śpiwór - odpowiedni do pory roku i warunków atmosferycznych.

- karimatę - nie mylić z matą do jogi albo podkładem pod panele... pomagamy w kompletowaniu sprzętu, ceny nie szarpią za kieszeń, a stosunek ceny do jakości jest wystarczający.

- prowiant oraz wodę na czas trwania szkolenia (śniadanie, obiad i kolację) - najlepszym rozwiązaniem są tackowawane gotowe dania, alu-konserwy i liofilizaty. Czemu Alu? łatwo zgnieść i schować do worka na śmieci do plecaka. Pieczywo typu suchar albo razowe oraz woda. Ilość wody jest zależna od własnych zapotrzebowań.

- plecak / zasobnik (do którego pakujemy powyższe) - pojemność zależy od tego co zabierasz.... Rekordzista przyjechał z plecakiem/torbą 10L na 48h, w środku miał śpiwór i prowiant. Rekordem zaś w drugą stronę, był uczestnik z plecakiem 110L na 24h..... 25% miejsca to powietrze, reszta to gabarytowy śpiwór z innymi gadgetami typu siekiera, kuchenka polowa (butla 2kg i palniczek), piżama, komplet garnków, hamak, namiot i plandeka itd. ważyło to w sumie ok. 38kg.... tłumaczenia, że żona pakowała są najczęstsze.

Wszystko zależy od tego co będziesz nosić przez całe szkolenie na plecach i od tego co posiadasz na wyposażeniu. Proponujemy zabierać lekki plecak z usztywnianymi plecami, kręgosłup potrafi dać się we znaki po marszu z obciążeniem. Jeśli nie masz takiego, bierz co masz :) Nikt nikogo nie neguje za to co zabiera, on zabiera to on nosi :) 

- VOUCHER -  traktowany jak bilet wstępu na szkolenie, podczas odhaczania uczestników zbierane są vouchery. Brak vouchera skutkuję brakiem możliwości wykonania usługi i odesłaniem do domu. Tak jak w kinie, bez biletu na seans nie wpuszczają.

 

Opcjonalnie:

- odzież - odnośnie odzieży to najlepiej 2 koszulki, polar lub sweter, coś przeciwdeszczowego, czapka - jeśli zimno oraz oczywiście skarpety - w zależności czy jest problem z potliwością stopy czy też nie... optymalna ilość to 4 pary. Odzież dobieramy tak aby nie krępowała ruchów.

- obuwie (dwie pary w tym min. jedne za kostkę) - drugimi butami mogą być trampki, klapki, pepegi i inne lekkie obuwie dla odpoczynku stopy. But musi usztywniać i chronić staw skokowy przed urazem.

- pasek do spodni - zwykły, parciany, skórzany.
- kawałek sznurka 5m gr. średnica ok.2-4mm - zwykły sznurek, linka, paracord itp. Lina okrętowa to zły pomysł - zostaw.
- nóż - zwykły o stałym ostrzu, bez fajerwerków. Najlepsze noże to te w przedziale 20-50zł, tną, ścinają, mało ważą i jak się zgubią to łza się w oku nie zakręci na myśl o kosztach zguby.
- latarkę - dobrym wyborem jest latarka czołowa. Wolne ręce i brak latarki w zębach są gwarancją nie zwiększającej się szansy na wizytę u dentysty... Jeśli posiadasz tylko ręczną, weź - nikt złego słowa na to nie powie i będzie powód do zrobienia "survivalowego" uchwytu.
- starą koszulkę lub 2-3 kawałki starej szmaty 40cm x40cm (do zniszczenia)
- worki foliowe 60L x 4

- rękawiczki (zwykłe wampirki) 
- własny sprzęt survivalowy lub taktyczny (kompas, krzesiwo, kamizelkę taktyczną, broń-replikę, noże, gadgety np. do przetestowania itp.)

Alkohol jest dla ludzi, jeśli chcesz coś wziąć na wieczorne ognisko i umiesz się zachowywać po

spożyciu to OK, jeśli nie... patrz uważnie w regulamin.

 

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. pomożemy w kompletowaniu sprzętu.



Informacje o plikach cookie. Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information