Wieczory Kawalerskie, Gry Taktyczne ASG

Spis treści

Instrukcja obsługi systemu rezerwacyjnego.opis mapy

 

Aby zarezerwować miejsce w szkoleniu należy:

1. Wybrać termin odpowiadający wykupionej usłudze.

2. Kliknąć przycisk REZERWUJ - zielony, w górnej części strony wybranego terminu.

3. Wypełnić pola formularza.

4. Potwierdzić na 14 dni przed terminem swoją obecność na zbiórce.

5. Przyjechać  :)

 

Proste 5 kroków i jesteś z nami. 

 


Legenda:

Szkolenia w terminarzu są podzielone na czas trwania oraz zakres programu.

8, 25, 48, 72 godziny, survivalowe lub militarne.

 

Usługa może być również wykupiona pod inna nazwą, poniższa ściągawka ułatwi dobór w terminarzu.

Survivalowy = weekendowa szkoła przetrwania = survival zielony.

Militarny = weekendowa szkoła przetrwania = survival militarny.

Czas trwania szkoleń niekiedy jest mylnie odbierany:

8h = 1 dzień, najczęściej sobota lub niedziela. Start około 9 rano, szkolenie trwa 8 godzin.

25h = 2 dni, najczęściej w soboty od godziny 11:00 - 12:00, zakończenie po 25 godzinach w niedzielę 12:00 - 13:00.

48h = 3 dni, najczęściej startujemy w piątki około 17:00 - 18:00, zakończenie po 48 godzinach w niedzielę 17:00 - 18:00.

72h = 4 dni, najczęściej rozpoczynamy w czwartki lub soboty od 12:00, zakończenie po 72 godzinach.

Szkolenia długoterminowe 10 -14 dni, rozpoczynają się zgodnie z terminarzem, najczęściej zbiórka na 13:00.

Manewry ASG 3h - start około 10:00 w soboty lub niedziele.

 


Zbiórki

Miejsca zbiórek, a co ważniejsze godziny, są zamieszczone w każdym linku wydarzenia. Przed wyjazdem na zbiórkę zapytaj czy szkolenie się odbedzie.

Najczęściej spotykamy się:

Piotrków Trybunaski:

- Osada Leśna w Kole,  Koło 115, 97-300 Koło, MAPS

Sulejów:

- ul. Barbary 15, 97-330 Sulejów, MAPS

Biała:

- plac sportowy ośrodka BIała, 97-330 Sulejów, MAPS


 


Potwierdzenia

O odbyciu szkolenia, zgodnie z regulaminem, decyduje POTWIERDZONA PRZEZ UCZESTNIKÓW OBECNOŚĆ, na 14 dni przed wybranym terminem.

Potwierdzenia przesyłamy na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 


Odpowiednio dla
- Szkoleń survivalowych:
8 - 25h to 8 osób minimum, pozostałe szkolenia (48 - 72h i długo terminowe)- 6 osób do zorganizowania.
- Szkoleń militarnych/wojskowych:
8 - 25h to 8 osób minimum, pozostałe szkolenia (48 - 72h i długo terminowe)- 6 osób do zorganizowania.
Szkolenie jest organizowane bez względu na warunki pogodowe w dniu zbiórki.
Grupa na szkolenie ma maksymalnie 16 osób, decyduję kolejność wpłat lub zgłoszeń w przypadku opłaconych voucherów.

 


Lista rzeczy do zabrania

Na pewno:

- śpiwór - odpowiedni do pory roku i warunków atmosferycznych.

- karimatę - nie mylić z matą do jogi albo podkładem pod panele... pomagamy w kompletowaniu sprzętu, ceny nie szarpią za kieszeń, a stosunek ceny do jakości jest wystarczający.

- prowiant oraz wodę na czas trwania szkolenia (śniadanie, obiad i kolację) - najlepszym rozwiązaniem są tackowawane gotowe dania, alu-konserwy i liofilizaty. Czemu Alu? łatwo zgnieść i schować do worka na śmieci do plecaka. Pieczywo typu suchar albo razowe oraz woda. Ilość wody jest zależna od własnych zapotrzebowań.

- plecak / zasobnik (do którego pakujemy powyższe) - pojemność zależy od tego co zabierasz.... Rekordzista przyjechał z plecakiem/torbą 10L na 48h, w środku miał śpiwór i prowiant. Rekordem zaś w drugą stronę, był uczestnik z plecakiem 110L na 24h..... 25% miejsca to powietrze, reszta to gabarytowy śpiwór z innymi gadgetami typu siekiera, kuchenka polowa (butla 2kg i palniczek), piżama, komplet garnków, hamak, namiot i plandeka itd. ważyło to w sumie ok. 38kg.... tłumaczenia, że żona pakowała są najczęstsze.

Wszystko zależy od tego co będziesz nosić przez całe szkolenie na plecach i od tego co posiadasz na wyposażeniu. Proponujemy zabierać lekki plecak z usztywnianymi plecami, kręgosłup potrafi dać się we znaki po marszu z obciążeniem. Jeśli nie masz takiego, bierz co masz :) Nikt nikogo nie neguje za to co zabiera, on zabiera to on nosi :) 

- VOUCHER -  traktowany jak bilet wstępu na szkolenie, podczas odhaczania uczestników zbierane są vouchery. Brak vouchera skutkuję brakiem możliwości wykonania usługi i odesłaniem do domu. Tak jak w kinie, bez biletu na seans nie wpuszczają.

 

Opcjonalnie:

- odzież - odnośnie odzieży to najlepiej 2 koszulki, polar lub sweter, coś przeciwdeszczowego, czapka - jeśli zimno oraz oczywiście skarpety - w zależności czy jest problem z potliwością stopy czy też nie... optymalna ilość to 4 pary. Odzież dobieramy tak aby nie krępowała ruchów.

- obuwie (dwie pary w tym min. jedne za kostkę) - drugimi butami mogą być trampki, klapki, pepegi i inne lekkie obuwie dla odpoczynku stopy. But musi usztywniać i chronić staw skokowy przed urazem.

- pasek do spodni - zwykły, parciany, skórzany.
- kawałek sznurka 5m gr. średnica ok.2-4mm - zwykły sznurek, linka, paracord itp. Lina okrętowa to zły pomysł - zostaw.
- nóż - zwykły o stałym ostrzu, bez fajerwerków. Najlepsze noże to te w przedziale 20-50zł, tną, ścinają, mało ważą i jak się zgubią to łza się w oku nie zakręci na myśl o kosztach zguby.
- latarkę - dobrym wyborem jest latarka czołowa. Wolne ręce i brak latarki w zębach są gwarancją nie zwiększającej się szansy na wizytę u dentysty... Jeśli posiadasz tylko ręczną, weź - nikt złego słowa na to nie powie i będzie powód do zrobienia "survivalowego" uchwytu.
- starą koszulkę lub 2-3 kawałki starej szmaty 40cm x40cm (do zniszczenia)
- worki foliowe 60L x 4

- rękawiczki (zwykłe wampirki) 
- własny sprzęt survivalowy lub taktyczny (kompas, krzesiwo, kamizelkę taktyczną, broń-replikę, noże, gadgety np. do przetestowania itp.)

Alkohol jest dla ludzi, jeśli chcesz coś wziąć na wieczorne ognisko i umiesz się zachowywać po

spożyciu to OK, jeśli nie... patrz uważnie w regulamin.

 

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. pomożemy w kompletowaniu sprzętu.



Informacje o plikach cookie i klauzula informacyjna RODO. CO TO JEST RODO? RODO - jest to skrótowiec oznaczający Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), którego stosowanie wchodzi w życie w dniu 25 maja tego roku. RODO jest aktem prawnym obowiązującym we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Wprowadzenie tego Rozporządzenia ma na celu ujednolicenie przepisów dotyczących praw osób, których dane dotyczą. klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Husar Centrum Szkoleniowo Consultingowe Adam Stryjak (zwanym dalej HCSC) z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Kościelnej 6/2. 2) inspektorem ochrony danych w HCSC jest Pani Kamila Bugajczyk, kontakt: iod@hcsc.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w zależności od celów jakie Państwo wybraliście: a) w celu prowadzenia terminarza zapisów na szkolenia zgodnie z regulaminem na stronie www. https://www.asgpredators.pl/index.php/regulamin.html b) wysyłki oferty handlowej na żądanie osoby zainteresowanej c) dochodzenia roszczeń odszkodowawczych zgodnie z zawartą umową zlecenia Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest: a) dobrowolna zgoda wyrażona przez Państwa przy wysyłaniu zapytania ofertowego do HCSC z żądaniem oferty na usługi oferowane przez HCSC b) realizacja umowy c) uzasadniony interes administratora (niezbędność przetwarzania danych osób trzecich do wykonywania umowy, możliwość dochodzenia roszczeń oraz obrony przed roszczeniami d) wypełniania przez administratora obowiązków dotyczących przechowywania dowodów księgowych – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z przepisów o rachunkowości i prawa podatkowego. 4) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 5) Państwa dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora: dostawcom usług IT, podmiotowi realizującemu wysyłkę mailingu, przy usłudze newsletteru. 6) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji umów, konkursów – do czasu wyłonienia zwycięzcy 7) posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; 8) mają Państwo prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; 9) podanie przez Państwa danych osobowych jest niezbędne do przesłania żądanych informacji, realizacji mailingu na wyraźną Państwa zgodę, realizacji zawartej umowy. 10) Pragniemy zapewnić, że HCSC dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki ochrony fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem, czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami prawnymi. Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Przeczytaj naszą politykę prywatności. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information