Miejsca na imprezy plenerowe

Najprościej byłoby powiedzieć wszędzie. Wielu naszych klientów pyta nas o to gdzie organizujemy kursy, tutaj przedstawimy część naszych realizacji. Opiszemy ciekawe miejsca na których mieliśmy okazje robić różne eventy, imprezy integracyjne, manewry, survival.

Na wstępie napiszemy dlaczego wybór głównego miejsca padł na centrum Polski? Powody są trzy po pierwsze stąd pochodzi trzon firmy, po drugie dzięki temu nikt nie musi jeździć po 700 km żeby do nas dojechać, a my również mamy trochę bliżej, jeżeli mamy zorganizować szkolenie lub integracje. Trzeci powód to wystarczająco dobre tereny, aby realizować nasze działania. Dla ludzi którzy chcą nocować w lepszych warunkach, w okolicy zalewu Sulejowskiego mamy dużo ośrodków konferencyjnych, ośrodków wypoczynkowych i hoteli, podobnie w okolicach Bełchatowa czy niedalekiej łodzi. Mamy bardzo dużo terenów do uprawiania survivalu, zespół Nadpilicznych Parków Krajobrazowych w skład, których wchodzą: Przedborski Park Krajobrazowy, Sulejowski Park Krajobrazowy, Spalski Park Krajobrazowy.

Rynek i oczekiwania klientów pozwoliły nam również działać w wielu innych miejscach Polski.

Nasze miejsca, w tym dziale skoncentrujemy się na opisie miejsc i wybranych szkoleń w nich zrealizowanych. Zdecydowaliśmy się na taki krok, aby pokazać szerszy obraz naszych działań. Wielu klientów pyta nas gdzie możemy zorganizować szkolenia? Odpowiedz brzmi prawie wszędzie. Dlaczego prawie? Dlatego, że niektóre miejsca mają właścicieli, którzy nie zgadzają się albo definitywnie na wejście na dany teren albo korzystanie z tych terenów jest w pewnym stopniu ograniczone np. przez normy prawne. Przykładem takiego miejsca może być np. Tatrzański Park Narodowy i zakaz nocowania na dziko. Tak nocleg typu karimata i śpiwór jest oczywiście zabroniony podobnie jak rozpalanie ognia i inne techniki przetrwania, zatem TPN nie jest miejscem na pewnego rodzaju działania. Jednak nie znaczy to, że nie możemy zorganizować tam atrakcyjnych zajęć.

w 2009 roku działaliśmy głównie w okolicach Piotrkowa Trybunalskiego w pobliskich lasach organizowaliśmy nasz Paintball. Takie miano miało nasze ASG, które komercyjnie nie było znane w okolicy. Działaliśmy także w okolicach Sulejowa.
W 2010 Piotrków Trybunalski, Sulejów i Tomaszów Mazowiecki, ale także pierwsze wyjazdy w okolice Warszawy, Otwock
2011 Piotrków, Sulejów, Tomaszów, Łódź, Warszawa
2018 Piotrków, Sulejów, Tomaszów, Łódź, Warszawa
2019 Piotrków, Sulejów, Tomaszów, Łódź, Warszawa
2020 Piotrków, Sulejów, Tomaszów, Łódź, Warszawa
2021 Piotrków, Sulejów, Tomaszów, Łódź, Warszawa.

ASG Predators Piotrków Trybunalski

Okolice Piotrkowa Trybunalskiego, miasto sąsiadujące od strony wschodniej z dużymi połaciami lasów, a także sztucznym zbiornikiem Bugaj. Sam zbiornik ze względów formalno-prawnych nie jest brany pod uwagę pod żadne z naszych działań. Okoliczne lasy mają jednak wiele ciekawych miejsc, w których można prowadzić zarówno szkołę przetrwania jak i działania ASG.
Las Rakowski: zbyt mały teren na zaawansowane szkolenie survivalowe, spore możliwości organizowania manewrów ASG lub szkoleń z zielonej taktyki.
Las Meszcze – Koło: wszelkiego rodzaju szkolenia survivalowe z wyjątkiem technik linowych, las mało atrakcyjny na manewry ASG, dobre możliwości organizowania szkoleń z taktyki zielonej.
Przygłów Lasy, rzeka Luciąża: bardzo dobry teren do organizacji szkoły przetrwania, manewrów ASG, czy szkoleń z zielonej taktyki. Pozostałości po drugiej wojnie światowej w postaci bunkrów, okopów rówów przciwczołgowych dają duże pole do działań w grach taktycznych ASG, szkoleniach z zielonej taktyki, szeroko zakrojonych kursach survivalu. Mamy możliwość poruszania się po terenach podmokłych, piaszczystych skarpach, lesie iglastym lub mieszanym o różnej chcarakterystyce terenowej. Możemy również zorganizować atrakcje linowe.
Las Kopuły – Sulejów: rozległy las nadający się na szkolenia z zielonej taktyki, manewrów ASG, szkolenia survivalowe, atrakcje linowe jak najbardziej możliwe do realizacji ze względu na wyrobiska pokopalniane. Teren to opuszczony i zalesiony już kamieniołom z przełomu XVII i XIXw. Okalające lasy i obecność zwierzyny płowej sprawia iż szkoła przetrwania dla początkujacych pozostanie na długo w pamięci. Łatwy dostęp do rzeki powoduje rozszerzenie opcji taktycznych.
Las Olszowiec – opuszczone osiedle górnicze, szerokie spectrum działań z czarnej taktyki każdego poziomu. Parterowe domy z kilkoma drogami podejścia, niektóre podpiwniczone. Zielona taktyka, zajęcia linowe oraz manewry ASG. Brak dostępu do wody

Okolice Sulejowa:
Sulejów, miasto położone w sąsiedztwie 3 parków krajobrazowych: Przedborskiego Parku Krajobrazowego, Sulejowskiego Parku Krajobrazowego oraz Spalskiego Parku Krajobrazowego.W okolicy znajduję się również Zalew Sulejowski. Tutaj znajduje się nasz główny teren działań: tzw Kopuły. W tym miejscu jesteśmy w stanie zorganizować wszystkie z naszych usług, survival – wszelkiego rodzaju kursy survivalowe, manewry asg, paintball, techniki linowe, kursy wojskowe w tym S.E.R.E. szkolenia: z taktyki zielonej, z taktyki czarnej, z taktyki czerwonej czy z taktyki niebieskiej, off-road.

W niedużej odległości od Smardzewic znajduje się opuszczone osiedle domków jednorodzinnych co daje możliwości zorganizowania zaawansowanych szkoleń z taktyki czarnej, taktyki zielonej czy taktyki czerwonej. Położenie osiedla w lesie daje możliwość prowadzenia szkolenia z przechodzenia z taktyki zielonej do taktyki czarnej. Na Zalewie Sulejowskim również taktyka niebieska.

Warszawa i okolice, Kampinoski Park Narodowy, teren parku oczywiście jest pod ochroną zatem niektóre techniki survivalowe jak np. rozpalanie ognia, przygotowanie palenisk, czy też beztroska wędrówka są mocno ograniczone elementy survivalu oczywiście można będzie tutaj zrobić, np. szkolenie z nawigacji trzeba oprzeć wyłącznie na szlakach, ASG tylko poza granicami Parku,jako dodatkowa atrakcja eksploracja Atomowego Centrum Dowodzenia.

Twierdza Modlin – świetne miejsce na szkolenia z taktyki czarnej, taktyki zielonej czy taktyki czerwonej, bliski dostęp do wody zapewnia możliwość szkolenia z taktyki niebieskiej. Twierdza nadaję się również na wszelkie imprezy integracyjne, wieczorki kawalerskie lub survival miejski.

Okolica Tarczyna – Przypki, survival, asg, paintball, wieczory kawalerskie czy nawet offroad. Tu możemy zrobić wszystko. W Ranczu pod Bocianem organizowaliśmy min. imprezę dla Raiffaisen Banku i Sico, były quady, był survial, asg i paintball. Uczestnicy imprez integracyjnych tych jednodniowych to pracownicy firm, którzy poznali tu podstawowe techniki przetrwania, postrzelali i pojeździli na quadach, uczestnicy wieczorów kawalerskich mieli szkolenia z zielonej taktyki i survivalu, budowali szałasy, spali w lesie i jedli owady.

Okolice Góry Kalwarii – Kępa Wysocka jak i okoliczne lasy świetnie nadają się do survivalowego szkolenia. Bliskość rzeki również sprzyja niebieskiej taktyce, działaniom wodnym, zajęciom z filtracji wody. Niezbyt gęsty las pozwala na eksploracje za pośrednictwem zajęć z nawigacji.

Tatry, Zakopane i Białka Tatrzańska, średnio zaawansowane i zaawansowane wyprawy górskie, głównie, jako imprezy zamknięte, robione dla zorganizowanych grup. Elementy alpinistyki, techniki przetrwania w formie kursów survivalowych o wysokim stopniu zaawansowania, radzenie sobie lawinami, burzami w terenie górskim, jednym zdaniem: górska szkoła przetrwania. Programy oparte na wędrówkach po szlakach o różnym stopniu trudności w zależności od zaawansowania uczestników.

Poza Tatrzańskim Parkiem Narodowym znajdziemy miejsca do działań w zakresie gier taktycznych ASG, offroadu. Tereny zapewniają olbrzymie możliwości przy szkoleniach z taktytki zielonej.

Jura Krakowsko Częstochowska – tereny, na których działamy przede wszystkim z survivalem. Charakterystyka terenowa pozwala na wprowadzenie działań alpinistycznych, mamy tutaj zarówno skałki jak i jaskinie, do których schodzimy przy użyciu technik alpinistyki jaskiniowej. Dla mniej odważnych mamy jaskinie nie wymagające znajomości i nauki technik linowych.

Survival militarny jaki prowadziliśmy min. dla uczniów technikum z Mysłowic, będzie dla nich mocnym przeżyciem. Z plecakami i karabinami przeszli dwu dniowe szkolenie oparte na zielonej taktyce. Odbyły się tu szkolenia weekendowe z elementami S.E.R.E., a także kursy z survivalu zielonego z elementami pierwszej pomocy.

Survival Beskid Śląski – dwa razy w roku wybieramy się w Beskid aby przeprowadzić średniozaawansowane szkolenie z technik przetrwania, okolice Szczyrku to początek naszej wędrówki, poruszamy się dalej w kierunku południowym.

W tym rejonie jesteśmy w stanie zorganizować więcej atrakcji niż tylko kursy survivalu zielonego, możemy tu przeprowadzić manewry ASG, zrobić MilSim, znajdziemy miejsca żeby pojeździć na quadach. Jednym słowem nie tylko szkoła przetrwania ale także rozrywka i rekreacja.

Bieszczady bezkres i dzika swoboda. Znajdziemy tu miejsca, w których zatrzymał się czas, a człowiek nie dokonał eksploracji wielu terenów. Tutaj prowadzimy najtrudniejsze i najbardziej wymagające kursy, survival zielony oraz zaawansowany kurs wojskowy – survival militarny Bieszczady. Te dwa elementy i nic więcej. Działamy na południe i południowy zachód od Zalewu Solińskiego od Baligrodu do Wetliny – tu m.in. prowadzi się selekcję do oddziałów specjalnych, to tu również prowadziliśmy już nasze kursy.

Wybierając się w Bieszczady trzeba zadać sobie pytanie czy jestem na to gotów? Czy potrafię określać kierunki? Czy nie boję się obcowania z dziką naturą? W Bieszczadach są miejsca, w których łatwiej jest spotkać niedźwiedzia niż człowieka. Do niedawna w Bieszczadach robiliśmy tylko zaawansowane kursy wojskowe dla ludzi, którzy doskonale się orientowali w terenie, byli świetnie przygotowani kondycyjnie i najczęściej chcieli służyć w wojskowych jednostkach specjalnych. Survival militarny w Bieszczadach był dla nich sprawdzianem umiejętności, a instruktorzy podgrywali przeciwnika, który utrudniał wykonywanie zadań.

Otwieramy jednak drugi kurs survivalu, gdzie nie będziemy już podgrywać przeciwników. Będzie to 72 godzinna szkoła przetrwania, w której będziemy instruktorami – mentorami.

Góry Sowie: Położone w województwie dolnośląskim na południe od Wrocławia, Góry Sowie to miejsce w którym gościliśmy kilkukrotnie. Organizowliśmy tu imprezy integracyjne choć w pewnym stopniu oparte o survival, czy asg to mające charakter rekreacyjny. Atrakcje jakie mili uczestnicy tych eventów to:
– wyprawa autami terenowymi 4×4,
– zwiedzanie podziemnego miasta – kompleks Osówka
– manewry ASG
– kurs survivalu – podstawowe techniki przetrwania.
Góry Sowie to kolejne miejsce w Polsce, w którym możemy dla Państwa zorganizować wiele atrakcyjnych eventów, szkołę przetrwania, czy też menewry.