Instrukcja terminy i rejestracja

LEGENDA

W obecnym momencie jeśli chcesz się zapisać na kurs, wystarczy napisać email do nas i podać propoznowany termin, wg terminarza.

Szkolenia w terminarzu są podzielone na czas trwania oraz zakres programu. 8, 25, 48, 72 godziny, survivalowe lub militarne. Usługa może być również wykupiona pod inna nazwą, poniższa ściągawka ułatwi dobór w terminarzu.

Survivalowy = weekendowa szkoła przetrwania = survival zielony.
Militarny = weekendowa szkoła przetrwania = survival militarny.

Czas trwania szkoleń niekiedy jest mylnie odbierany:

8h = 1 dzień, najczęściej sobota lub niedziela. Start około 9 rano, szkolenie trwa 8 godzin.

25h = 2 dni, najczęściej w soboty od godziny 11:00 – 12:00, zakończenie po 25 godzinach w niedzielę 12:00 – 13:00.

48h = 3 dni, najczęściej startujemy w piątki około 17:00 – 18:00, zakończenie po 48 godzinach w niedzielę 17:00 – 18:00.

72h = 4 dni, najczęściej rozpoczynamy w czwartki lub soboty od 12:00, zakończenie po 72 godzinach.

Szkolenia długoterminowe 10 -14 dni, rozpoczynają się zgodnie z terminarzem, najczęściej zbiórka na 13:00.

 

 

ZBIÓRKI I POTWIERDZENIE

Miejsca zbiórek, a co ważniejsze godziny, są zamieszczone w każdym linku wydarzenia. Przed wyjazdem na zbiórkę zapytaj czy szkolenie się odbedzie.
Najczęściej spotykamy się:
Piotrków Trybunaski:
– Osada Leśna w Kole, Koło 115, 97-300 Koło, 
Sulejów:
– ul. Barbary 15, 97-330 Sulejów, MAPS
Biała:
– plac sportowy ośrodka BIała, 97-330 Sulejów, MAPS

O odbyciu szkolenia, zgodnie z regulaminem, decyduje POTWIERDZONA PRZEZ UCZESTNIKÓW OBECNOŚĆ, na 14 dni przed wybranym terminem. Potwierdzenia przesyłamy na rezerwacje@asgpredators.pl

Odpowiednio dla
– Szkoleń survivalowych: 8 – 25h to 4 osób minimum, pozostałe szkolenia (48 – 72h i długo terminowe)- 6 osób do zorganizowania.
– Szkoleń militarnych/wojskowych: 8 – 25h to 6 osób minimum, pozostałe szkolenia (48 – 72h i długo terminowe)- 6 osób do zorganizowania.
Szkolenie jest organizowane bez względu na warunki pogodowe w dniu zbiórki. Grupa na szkolenie ma maksymalnie 16 osób, decyduję kolejność wpłat lub zgłoszeń w przypadku opłaconych voucherów.

LISTA RZECZY DO ZABRANIA

śpiwór – odpowiedni do pory roku i warunków atmosferycznych.

karimatę – nie mylić z matą do jogi albo podkładem pod panele… pomagamy w kompletowaniu sprzętu, ceny nie szarpią za kieszeń, a stosunek ceny do jakości jest wystarczający.

prowiant oraz wodę na czas trwania szkolenia (śniadanie, obiad i kolację) – najlepszym rozwiązaniem są tackowawane gotowe dania, alu-konserwy i liofilizaty. Czemu Alu? łatwo zgnieść i schować do worka na śmieci do plecaka. Pieczywo typu suchar albo razowe oraz woda. Ilość wody jest zależna od własnych zapotrzebowań.

plecak / zasobnik (do którego pakujemy powyższe) – pojemność zależy od tego co zabierasz…. Rekordzista przyjechał z plecakiem/torbą 10L na 48h, w środku miał śpiwór i prowiant. Rekordem zaś w drugą stronę, był uczestnik z plecakiem 110L na 24h….. 25% miejsca to powietrze, reszta to gabarytowy śpiwór z innymi gadgetami typu siekiera, kuchenka polowa (butla 2kg i palniczek), piżama, komplet garnków, hamak, namiot i plandeka itd. ważyło to w sumie ok. 38kg…. tłumaczenia, że żona pakowała są najczęstsze.

Wszystko zależy od tego co będziesz nosić przez całe szkolenie na plecach i od tego co posiadasz na wyposażeniu. Proponujemy zabierać lekki plecak z usztywnianymi plecami, kręgosłup potrafi dać się we znaki po marszu z obciążeniem. Jeśli nie masz takiego, bierz co masz 🙂 Nikt nikogo nie neguje za to co zabiera, on zabiera to on nosi 🙂

– VOUCHER – traktowany jak bilet wstępu na szkolenie, podczas odhaczania uczestników zbierane są vouchery. Brak vouchera skutkuję brakiem możliwości wykonania usługi i odesłaniem do domu. Tak jak w kinie, bez biletu na seans nie wpuszczają

OPCJONALNIE

– odzież – odnośnie odzieży to najlepiej 2 koszulki, polar lub sweter, coś przeciwdeszczowego, czapka – jeśli zimno oraz oczywiście skarpety – w zależności czy jest problem z potliwością stopy czy też nie… optymalna ilość to 4 pary. Odzież dobieramy tak aby nie krępowała ruchów.
– obuwie (dwie pary w tym min. jedne za kostkę) – drugimi butami mogą być trampki, klapki, pepegi i inne lekkie obuwie dla odpoczynku stopy. But musi usztywniać i chronić staw skokowy przed urazem.
– pasek do spodni – zwykły, parciany, skórzany.
– kawałek sznurka 5m gr. średnica ok.2-4mm – zwykły sznurek, linka, paracord itp. Lina okrętowa to zły pomysł – zostaw.
– nóż – zwykły o stałym ostrzu, bez fajerwerków. Najlepsze noże to te w przedziale 20-50zł, tną, ścinają, mało ważą i jak się zgubią to łza się w oku nie zakręci na myśl o kosztach zguby.
– latarkę – dobrym wyborem jest latarka czołowa. Wolne ręce i brak latarki w zębach są gwarancją nie zwiększającej się szansy na wizytę u dentysty… Jeśli posiadasz tylko ręczną, weź – nikt złego słowa na to nie powie i będzie powód do zrobienia “survivalowego” uchwytu.
– starą koszulkę lub 2-3 kawałki starej szmaty 40cm x40cm (do zniszczenia)
– worki foliowe 60L x 4
– rękawiczki (zwykłe wampirki)
– własny sprzęt survivalowy lub taktyczny (kompas, krzesiwo, kamizelkę taktyczną, broń-replikę, noże, gadgety np. do przetestowania itp.)

Alkohol jest dla ludzi, jeśli chcesz coś wziąć na wieczorne ognisko i umiesz się zachowywać po spożyciu to OK, jeśli nie… patrz uważnie w regulamin.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt biuro@asgpredators.pl pomożemy w kompletowaniu sprzętu.